عکس های harmonix وseason 4 استلا
 
فقط وینکس
 
 
شنبه 3 / 5 / 1394برچسب:, :: 18:5 ::  نويسنده : نیرواناجون

 

آفرین مچ جینجر رو گرفت

 

خوب می خواستم بگم اگه نظر بیش از 13 تا بشه می خوام عکسای جدید دشمنان وینکس رو بذارم

بای


نظرات شما عزیزان:

بهینا
ساعت8:11---1 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم لینکت کردم لینکم کن!

بابایمر30بااااای


نانا یا نگار
ساعت22:51---14 بهمن 1391
واااااااااااااااااااای چه خوشمله وبت خییییییییییییییییییییلی خوبی داری به وب منم بیاوای چرا که نه؟

نسيم
ساعت12:07---29 دی 1391
سلام من نسيم هستم و14سالمه وعاشق وينكس هستم به قدري كه 50نقاشي از هر يك از شخصيت ها كشيده ام ازميخوام عكس جديد بگزاري}نسیم جون لوکس بلاگ قاتی کرده نمیشه آپ کرد

بلوم پری آتش اژدها.
ساعت17:49---18 دی 1391
مثل همیشه عالی.راستی اصلا ببینم تو چرا نمیای نظراتو جواب بدی.؟کلی نظر داری.دادم بابا

ss-stella
ساعت14:33---31 شهريور 1391
اومدی تو وبلاگم منتظرم هاببخشید ولی الان اومدم

ss-stella
ساعت14:25---31 شهريور 1391
وای چه قدر باحله از این که از استلا گذاشتی ممنونخواهههههههههش عسیسم بوس

رودینا
ساعت19:13---3 مرداد 1391
مرسی خیلی خوب بود
پاسخ:خواخش می کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


سلام من نیرواناام 13سالمه و منو با اسم فقط وینکس بلینکید بگید با چه اسمی بلینکمتون
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط وینکس و آدرس winxclubbeauty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 301
بازدید کل : 3905
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 1248
تعداد آنلاین : 1

just-winx